دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 12:45
نماینده مردم بابلسر در مجلس:

تشکیل جامعه بدون فساد و تبعیض از آرمان‌های امام خمینی(ره) بود

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه بدون فساد و تبعیض از آرمان‌های امام خمینی(ره) بود و نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار تذکر می‌دادند.
کد خبر : 385830
658087.jpg

ولی‌الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جایگاه مجلس شورای اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی اندیشه والایی در مباحث منطقه‌ای و جهانی داشتند.


وی افزود: افق دید حضرت امام خمینی(ره) نسبت به مسائل انقلاب اسلامی بسیار گسترده و در سطح جهانی بود، مجلس شورای اسلامی هم در 10 دوره فعالیت خودش کم و بیش برای رسیدن به اهداف تبیینی امام امت تلاش کرده است، اما متأسفانه باید اعتراف کنیم نتوانستیم در این مسیر گام‌های بلندی برداریم.


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به هدف‌گذاری‌های امام خمینی(ره) در مسیر انقلاب شاید بتوان گفت در نیمه راه هستیم خاطرنشان کرد: رسیدن به مقصدی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن را هدف‌گذاری کردند نگاه بلندی را می‌طلبد که شاید در اندیشه مسئولان کشور باشد، اما روند آن بسیار کند است.


نانواکناری با تأکید براینکه تشکیل جامعه بدون فساد و تبعیض از اهداف حضرت امام خمینی(ره) بود بیان کرد: امام جامعه‌ای را ترسیم کردند که در نگاه کلان در همه ابعاد بشری به بهترین وجه اداره شود،‌ ولی معتقدم نتوانستیم مسیر جامعه را برای رسیدن به این اهداف هموار کنیم.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: ایشان نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار نگران بودند و همواره در این مورد تذکر می‌دادند، بنابراین باید شرایط کنونی جامعه را با آنچه باید باشد مقایسه کنید بعد می‌بینید برای رسیدن به جامعه اسلامی مد نظر امام امت مسیر طولانی در پیش داریم.


انتهای پیام/4034/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته